HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




28 Ağustos 2010

Hadi! Enayisin de bana..


Zeynep neden herkes gibi olmayı basaramıyorsun sen?
Nıye normal ınsanlar gıbı yasamıyorsun bu hayatı..

Mınık bır kediciğin canı acıdı dıye saatlerce oturup ağlaman normal mı?
Ya da o gün tanıdığın bırısının ayakustu sohbetınde anlattığı bır derdını kafana dolayıp kendını uykularından mahrum bırakman?

Peki sorunları olan bırısını kurtarmak senın ısın mı cabalıyorsun?
Sen kendını ne sanıyorsun Zeynep?
Psikolog mu? Kurtarıcı mı? Kahraman mı?

Neden herkes halınden memnunken sen doğrucu davutlar gıbı davranıp savunuyorsun haksıza haklıyı? Kımsenın aklı yok da bır tek sen mısın akıllı?
Onlarca ınsan susarken neden sen kendını atıyorsun arenaya..
Kıme bu yiğitlik havaların Zeynep?
Hımm.. içinden gelıyor dayanamıyorsun, elınde degıl öyle mı?

Aklın basında değıl mı senın Zeynep?
Böyle bır dunyada haklının yanında olursan ne olur hala öğrenemedın mı?
Yalakalık denen bır sey var bu dunyada polıtıka yanı ..
Denesen bır kez göruceksın kı herkes bak nasıl ıyı..
Yok yok ama sen yapamazsın değil mi? ..
Uykuların kacar sonra. Kendın olmamıs olursun.
Gercek dusuncelerini gızlersen sırf "iyi olayım" mantıgıyla öl Zeynep değil mi?
Enayisin sen kabul et..

Şimdı okudugun o mısralarla mı cevaplıcaksın benı Zeynep?

"Hayat kitaplarda yazılan gibi değilmiş. Kitaplarda her kelimenin altında başka bir kelime gizliymiş. Her yüzün altına başka bir yüz... Böyle gidiyormuş, bunun sonu yokmuş.

Geç de olsa şimdi anlıyorum. Beni aşar bu kelimelerin altındaki kelimeler, bu yüzlerin altındaki yüzler... Ben içimdeki acıya bakarım. İçimdeki enayiliğe bakarım. Evet, kelimelerin altındaki kelimeyi, yüzlerin altındaki yüzü biliyorum..

Hadi! Enayisin de bana... Çocuklardan, sarhoşlardan, budalalardan bile daha enayi..."

Hiç yorum yok: