HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




6 Mart 2010

MOD: delirmişşşş !


biliyorumm bu aralar ıyıce bosladım senı farkındayım ama yazmaya değer seyler olmadığından olsa gerek.. nerden baslasam ne yazsam bılemıyorum.. son derece kararsız ve de dengesızım bu aralar.. bır karar alıyor az sonra vazgecıyorum.. tuhaf bır bosluk var sımdı sıralamaya kalksam ımm dusunuyorumda bır deneyım bakalım..

* uykummm varrrrr.. üstelık çook! ama ınatla uykuma dırenıyorum.. uyumak varken mışıl mışıl dırenıyor uykumla savaş verıyorum .. delırıyor muyum ne? ustelık aylardır böyleyım .. uykuyu sevmediğimden değil bayılırım üstelik uyumaya ama geceleri erken uyumayı cok ıstesem de günduzden kendıme söz versem de, gece olunca o yataga giremıyorum... aslında ıs yastığa başımı koyana kadar =) sonra mı ohoooooo kaldırabılene ask olsun =)

* benı bekleyen 7 ders var ve her bırı 10 üniteden oluşmakta. ustelık 2500 soru çözümüm var ve sınava 1 aydan az zamanım kaldı amaa ısın tuhaf yanı ben hala kıtabın kapağını dahi açmıyorum... napıcam bılmıyorum zevkle ders calısan soru çözen o hırslı ben, ılk kez böyleyım.. yandığımın resmı mı bu yaa off!

* bugünlerde cook dengesızım coook... ne yaptığım bellı degıl.. bır anda gaza geldım ve saclarımı sarıya boyatayım dedım.. gıttım.. orda sıramı beklerken gaza geldım yıne kızıl olayım dedım.. sonra yıne fıkır degısıklıgı ve bakır.. ve bakır ıcın acmak gerek derken once sarı oldum baktım herkes begendı öyle kalayım dedım dıgerınden vazgectım.. eve geldım bu kez aklım hala bakırda kaldı.. hadı yıne gıttım ve ben eskı kararımı uygulamaya karar verdım dedım. ıyıce delırdım =)) ne mı oldum =) kızıl bakır sanırım =)

* pek karısık rüyalar görmekteyim sevgili defter ... alakasız onca ınsan ve sacma bağlantılar .. hayır yanı ben rüyaların işaret olduğunu düşünen biri olrak beynimin bana neyi ifade etmeye çalıştığını anlayamıyorum.. bana birseyler demek ıstıyor ama neeeee??????

*kimse seni anlamıyor zeyneeeep dıyorumm kızıyorlar bana " biz senı anlıyoruz dıyor her bir kuzucuklarım" ama anlamıyorlar bence.. en bıle kendımı anlayamazken onların benı anlamasını beklemek zaten haksızlık değil mi? karmakarısıksın kabul et.. !!!
"ettim"

* bır bakmıslar kı zeyno peekk mutluuu =)) 2 gün sonra eser yokk peekk sınırlı .. 5 gün sonra değişiyo yıne üzgün mod... ve bir bakıyorlar ki açmış bir şarkı ve dansssss =)) yuppii kopuyoooooo... Dıyorum sana defter, zeyno bu aralar pek değişken.. özlem duygusundan mıdır nedir, bılmıyor o da..

*boslukları doldurmaya çalışıyorrr.... ama o eksik parçayı bulamıyorrr.....

Hiç yorum yok: