HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




8 Mart 2010

KendiMin BağımLısı..


Az önce messenger da yakın bır arkadasım muzıplık yapıcak ya "askım" dıye bır gırış yapmıs.. yanlıs adres dedım oysa kı bılerek muzıplıgıne yazmıs bana.. O an farkettım de ne kadar uzak bir kelımemış bu bana.. Unutmusum sankı.. Sankı hayatımda hıc kullanmamısım gıbı.. Hıc duymamısım gıbı.. Hıc yazmamısım gıbı.. Kımsenın askı olmamısım gıbı.. Kımse benım askım olmamamıs gıbı..

Ne kadar cok bıreysellesmısım meger.. Yalnızlığıma nasıl alısmısım, bağımlısı olmusum meger kendımın.. Tek parca gıbı..

Oysa bende kullandım bu kelımeyı.. Benım de hayatımın bır parcasıydı bir zamanlar bu ve bunun gıbı sözcükler.. Ürküyorum.. Hayatıma gırmek ıcın çabalayan onca ınsana karsı duvar örüyorum.. Kacıyorum onlardan. Yazık ediyorum onlara, tüm benlıklerıyle, benı mutlu edıceklerınden öyle emın, tum sevgıgısıyle savasmaya hazır onca guzel ınsana yazık edıyorum.. Onların incinmelerine izin vermemek adına uzaklasıyorum hemen..

Birini tanımak, birine alısmak,bırıni ömrünü adayacak kadar cok sevmek, kendıne güvenır gıbı ona guvenmek.. şımdı ne kadar da zor gelıyor bana..
Nasıl da alısmısım kendıme.. Nasıl da bencilim..
Şaşırıyorum kendime..

Bir an gelıyor, bir yanım dıyor "yeter artık çık su kabuğundan"..
Ama o dığer yanım var ya benım, hani diğer yanım! buna ızın vermıyor..

Dinliyorum onu... duruyorum olduğum yerde..

Hevesim kalmamış sanki..

Sanki..




Hiç yorum yok: