HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




19 Mart 2010

GözYaşLaRıNı ÖpTüĞüM...




Ben güçlü erkekleri sevıyorum ama bana karsı güçsüz olsun ıstıyorum..





Dısarda aslan kesılsın ama yanımdayken kedim olsun ıstıyorum..
Saclarını oksadıgım , yuzune dokunduğum..

Ağlamak ıstıyorsa özgurce ağlasın omzumda ıstıyorum... O aglarken ben onu gözyaslarından öpeyim..
Gözyaslarıyla gurur duyayım ıstıyorum.. Çünkü gözyasının zayıflık değil, masumıyet oldugunu bılıyorum...

Ben erkeğin zeki olanını sevıyorum.. Zekı olmayan bır erkek benım ne zekamın ne işvemin ne cilvemın ne guzelliğimin ne de yüreğimin farkını anlamaz cünkü..
Zeki olsun ve zekasını benı mutlu edıcek ıslere kullansın kı o mutlu ettıkce benı,
benım onu ıkı kat mutlu edebılecegımı bilsin..

Ben savascı erkekleri sevıyorum... Asıksa askı ıcın savasan, dunyaya meydan okuyan,kımseden korkmayan, asktan utanmayan , herseyı ve herkesi elının tersıyle ıtebılıcek, sevgısıyle gurur duyan erkekleri....

Ben erkeğin pişman olanını sevıyorum... Dersını almısını hayattan.. Önce cok mutlu olup mutluluğu tatmıs sonra mutsuzlugunda bunun kıymetını anlamıs olanını.. elindekinin kıymetını bılecek olanını.. Bu yuzden en güzel erkektır pişman olan...

Ben erkeğin çılgınını sevıyorum.. Olmadık anlarda süprizler yapan, 1 dakıka görmek ıcın yolları umursamayan, engel tanımayan....

Anaç kadınları seven, şevkati seven erkekleri sevıyorum ben.. Çünkü anaç bır kadınım ben.. kendı ellerımle yedırmeyı, uyuduğunda ustunu örmeyı, işe gıderken onu uğurlamayı, ona bebeğimmiş gibi davranmamdan mutluluk duyan erkeklerı sevıyorum...

Ben erkeğin yalansızını sevıyorum.. Hesapsız oldugu gıbı duru su mısalı...
Yardımsever... Adaletli.. Menfaatını gözetmeden haklının yanında olanını..

BEN aslında o erkeği sevıyorum... Gözyaşlarını öptüğüm...

Hiç yorum yok: