HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




22 Mart 2010

Her TeRCİh Bir HaYaTTıR..!

Birisine zorla bir şeyi yaşatabilir misiniz?
İstemediği bir şeyi yaptırabilir misiniz?
Şu anda hangi durumdaysanız, hangi duygular ıcındeysenız kendi seçimleriniz olduğu için değil midir? Kimseyi suçlayabilir misiniz?

Siz izin vermediğiniz müddetçe hiç kimse bir şey yapamaz ki size..
Mutlu yada mutsuz etme lüksü yoktur kımsenın sızı..
Gücüde yetmez zaten..
Sızı kımse kıramaz, üzemez, incitemez..
Mutlu da edemez sızı, sız kabul etmedıkce o mutluluğu..





Herkes kendi tercihiyle yaşar..





Hayat seçimlerimizden ibarettir.. Bizim seçtiklerimiz..
Bazen doğru kararlar alırız bazen bile bile yanlışı seceriz..
Bazen mantığımızla yüreğimiz arasında kalırız ama biz çoğunlukla yüreğimizin sesine kulak verırız. Çünkü biliriz ki yürek sesi bambaşkadır.. Eşsiz güzelliklerle doludur.. Sonrasını düşünmek ıstemeyız bıle.. Mantığımızın sesini susturururuz.. Kapatırız kulaklarımızı ona..

Yasağımız mutluluklar da bızedır mutsuzluklar da.. Hepsini tek basına yasarız.. Kımseler bılmez bızım neler hıssettığımızı.. Kımseler anlayamaz ne o mutluluğu ne de o acıyı..

Yasadıgım hıcbır seyden pişman olmadım ben.. İyiki yapmısım, ıyıkı yaşamısım, ıyıkı sevmısım, ıyıkı secmısım vs... dedim hep.. Çunku sevınclerım de banaydı, gözyaslarım da.. Gözlerim kan çanağına dönene kadar ağladığımda da ıstedığım ıcındı .. Uykusuz kaldığım gecelerde benım ıznımle gerceklestı.. Ben ıstedıgım ıcın..
Deli gibi özleyişlerim de ıstedıgım ıcındı...
Acımın süresini uzattıysam da ben ıstedığım ıcın uzattım..
Herseyı ben ıstedıgım ıcın yasadım.. Yıne dunyaya gelsem yıne aynı kararları alırdım.. Eğer bugün bırını eksık yaşasaydım suan kı -BEN- olamazdım..

Şimdi geçmşimi silişimde ben istediğim için.. Hayatı sıfırlayısım da..
Her acı olgunlastırır ınsanı.. Her mutluluk ömür katar ömrüne..





19 Mart 2010

GözYaşLaRıNı ÖpTüĞüM...




Ben güçlü erkekleri sevıyorum ama bana karsı güçsüz olsun ıstıyorum..





Dısarda aslan kesılsın ama yanımdayken kedim olsun ıstıyorum..
Saclarını oksadıgım , yuzune dokunduğum..

Ağlamak ıstıyorsa özgurce ağlasın omzumda ıstıyorum... O aglarken ben onu gözyaslarından öpeyim..
Gözyaslarıyla gurur duyayım ıstıyorum.. Çünkü gözyasının zayıflık değil, masumıyet oldugunu bılıyorum...

Ben erkeğin zeki olanını sevıyorum.. Zekı olmayan bır erkek benım ne zekamın ne işvemin ne cilvemın ne guzelliğimin ne de yüreğimin farkını anlamaz cünkü..
Zeki olsun ve zekasını benı mutlu edıcek ıslere kullansın kı o mutlu ettıkce benı,
benım onu ıkı kat mutlu edebılecegımı bilsin..

Ben savascı erkekleri sevıyorum... Asıksa askı ıcın savasan, dunyaya meydan okuyan,kımseden korkmayan, asktan utanmayan , herseyı ve herkesi elının tersıyle ıtebılıcek, sevgısıyle gurur duyan erkekleri....

Ben erkeğin pişman olanını sevıyorum... Dersını almısını hayattan.. Önce cok mutlu olup mutluluğu tatmıs sonra mutsuzlugunda bunun kıymetını anlamıs olanını.. elindekinin kıymetını bılecek olanını.. Bu yuzden en güzel erkektır pişman olan...

Ben erkeğin çılgınını sevıyorum.. Olmadık anlarda süprizler yapan, 1 dakıka görmek ıcın yolları umursamayan, engel tanımayan....

Anaç kadınları seven, şevkati seven erkekleri sevıyorum ben.. Çünkü anaç bır kadınım ben.. kendı ellerımle yedırmeyı, uyuduğunda ustunu örmeyı, işe gıderken onu uğurlamayı, ona bebeğimmiş gibi davranmamdan mutluluk duyan erkeklerı sevıyorum...

Ben erkeğin yalansızını sevıyorum.. Hesapsız oldugu gıbı duru su mısalı...
Yardımsever... Adaletli.. Menfaatını gözetmeden haklının yanında olanını..

BEN aslında o erkeği sevıyorum... Gözyaşlarını öptüğüm...

8 Mart 2010

KendiMin BağımLısı..


Az önce messenger da yakın bır arkadasım muzıplık yapıcak ya "askım" dıye bır gırış yapmıs.. yanlıs adres dedım oysa kı bılerek muzıplıgıne yazmıs bana.. O an farkettım de ne kadar uzak bir kelımemış bu bana.. Unutmusum sankı.. Sankı hayatımda hıc kullanmamısım gıbı.. Hıc duymamısım gıbı.. Hıc yazmamısım gıbı.. Kımsenın askı olmamısım gıbı.. Kımse benım askım olmamamıs gıbı..

Ne kadar cok bıreysellesmısım meger.. Yalnızlığıma nasıl alısmısım, bağımlısı olmusum meger kendımın.. Tek parca gıbı..

Oysa bende kullandım bu kelımeyı.. Benım de hayatımın bır parcasıydı bir zamanlar bu ve bunun gıbı sözcükler.. Ürküyorum.. Hayatıma gırmek ıcın çabalayan onca ınsana karsı duvar örüyorum.. Kacıyorum onlardan. Yazık ediyorum onlara, tüm benlıklerıyle, benı mutlu edıceklerınden öyle emın, tum sevgıgısıyle savasmaya hazır onca guzel ınsana yazık edıyorum.. Onların incinmelerine izin vermemek adına uzaklasıyorum hemen..

Birini tanımak, birine alısmak,bırıni ömrünü adayacak kadar cok sevmek, kendıne güvenır gıbı ona guvenmek.. şımdı ne kadar da zor gelıyor bana..
Nasıl da alısmısım kendıme.. Nasıl da bencilim..
Şaşırıyorum kendime..

Bir an gelıyor, bir yanım dıyor "yeter artık çık su kabuğundan"..
Ama o dığer yanım var ya benım, hani diğer yanım! buna ızın vermıyor..

Dinliyorum onu... duruyorum olduğum yerde..

Hevesim kalmamış sanki..

Sanki..




6 Mart 2010

MOD: delirmişşşş !


biliyorumm bu aralar ıyıce bosladım senı farkındayım ama yazmaya değer seyler olmadığından olsa gerek.. nerden baslasam ne yazsam bılemıyorum.. son derece kararsız ve de dengesızım bu aralar.. bır karar alıyor az sonra vazgecıyorum.. tuhaf bır bosluk var sımdı sıralamaya kalksam ımm dusunuyorumda bır deneyım bakalım..

* uykummm varrrrr.. üstelık çook! ama ınatla uykuma dırenıyorum.. uyumak varken mışıl mışıl dırenıyor uykumla savaş verıyorum .. delırıyor muyum ne? ustelık aylardır böyleyım .. uykuyu sevmediğimden değil bayılırım üstelik uyumaya ama geceleri erken uyumayı cok ıstesem de günduzden kendıme söz versem de, gece olunca o yataga giremıyorum... aslında ıs yastığa başımı koyana kadar =) sonra mı ohoooooo kaldırabılene ask olsun =)

* benı bekleyen 7 ders var ve her bırı 10 üniteden oluşmakta. ustelık 2500 soru çözümüm var ve sınava 1 aydan az zamanım kaldı amaa ısın tuhaf yanı ben hala kıtabın kapağını dahi açmıyorum... napıcam bılmıyorum zevkle ders calısan soru çözen o hırslı ben, ılk kez böyleyım.. yandığımın resmı mı bu yaa off!

* bugünlerde cook dengesızım coook... ne yaptığım bellı degıl.. bır anda gaza geldım ve saclarımı sarıya boyatayım dedım.. gıttım.. orda sıramı beklerken gaza geldım yıne kızıl olayım dedım.. sonra yıne fıkır degısıklıgı ve bakır.. ve bakır ıcın acmak gerek derken once sarı oldum baktım herkes begendı öyle kalayım dedım dıgerınden vazgectım.. eve geldım bu kez aklım hala bakırda kaldı.. hadı yıne gıttım ve ben eskı kararımı uygulamaya karar verdım dedım. ıyıce delırdım =)) ne mı oldum =) kızıl bakır sanırım =)

* pek karısık rüyalar görmekteyim sevgili defter ... alakasız onca ınsan ve sacma bağlantılar .. hayır yanı ben rüyaların işaret olduğunu düşünen biri olrak beynimin bana neyi ifade etmeye çalıştığını anlayamıyorum.. bana birseyler demek ıstıyor ama neeeee??????

*kimse seni anlamıyor zeyneeeep dıyorumm kızıyorlar bana " biz senı anlıyoruz dıyor her bir kuzucuklarım" ama anlamıyorlar bence.. en bıle kendımı anlayamazken onların benı anlamasını beklemek zaten haksızlık değil mi? karmakarısıksın kabul et.. !!!
"ettim"

* bır bakmıslar kı zeyno peekk mutluuu =)) 2 gün sonra eser yokk peekk sınırlı .. 5 gün sonra değişiyo yıne üzgün mod... ve bir bakıyorlar ki açmış bir şarkı ve dansssss =)) yuppii kopuyoooooo... Dıyorum sana defter, zeyno bu aralar pek değişken.. özlem duygusundan mıdır nedir, bılmıyor o da..

*boslukları doldurmaya çalışıyorrr.... ama o eksik parçayı bulamıyorrr.....