HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




3 Şubat 2010

"SevGiLiLeR GüNü" (!)


Onları gördükce içim acıyor..
Üzülüyorum hallerine..

Kımlerden mı bahsedıyorum, hanı şu el ele yuruyen, orda burda sevgılı kılığında dolaşan, ve herkese karsı cok güzel aşkaları varmıs gıbı görunen ama ne yazıkkı yureklerınde baskalarını tasıyan veya bırbırlerıne karsı aşk bağı olmayan,
"İlişki mi işte ilişki" diye her gelenı hayatına kabul edıp sokan,
yalnız kalmamak uğruna yada baska bır ton sebeplerden sevmedığı bırıyle zaman gecıren, hatta ılerıye dönük cıddı adımlar bile atan ama yureğınde asla aşkı taşımayan, birbirlerinin gözlerıne hıc bır zaman askla bakamayan ınsanlardan, evet ta kendılerınden bahsedıyorum...

Çevrenıze şöyle bır bakın el ele ne cok çift var degıl mı?
14 Şubat'ta yaklasıyor ustelık ve herkes planların pesınde..
Hedıyeler, rezervasyonlar sunlar bunlar..
Çoğu formalite sadece.. Dostlar alısverıste görsun yani..

Oysa kımbılır ne kadarı gercekten askla baglı bırbırıne.. Kım bılır kaçı cıkarsız, beklentısız, duru, sadık bır sevgı beslıyor eşine..

Ben 14 subatı yalnız gecıreceğım.. İsteseydım eğer yalnız olmazdım elbette.. İsteseydım ve ızın verseydım eğer asksız bır ılışkıye, tek bır gun yalnız kalmazdım..

Ama aşık değılsem yanımda da olmamalı kımse.. Tutmamalıyım o eli eğer hücrelerıme kadar hıssedemıceksem.. Dokunmamalı bana hıc kımse eğer gözlerıne baktığımda içimde fırtınalar kopartamıyorsa..

"Askım" kelımesını kullanmamalı hıc kımse bana, eğer gercekten arada aşk yoksa.. Yalan yere yaşayamam ben hiç bir duyguyu..
Ne baskasını nede kendımı aptalca oyunlarla kandıramam..
Sevmedığım ınsanın yanında zaman bıle harcayamam..Bunalırım ben sıkılırım..

Hele bir de karsımdakı bana gercekten askla bakıyorsa ve bende bırsey yoksa bu kez de karsılığını veremediğim için uzulurum darmadagın olurum bunu yaşatmam o kımseye.. Hakkım olamaz buna izin vermem.. Oyalayamam ben kımseyı hayallerıyle oynayamam.. Onurunu rencıde edecek en ufak hareketım, benı daha fazla ıncıtır bılırım..
Sonra uyuyamam gecelerı bu huzursuzlukla..

Yada hıssetmeden, yüreğinden akmadan ask sözcuklerı fısıldıyorsa bana bir başkası, kaçarım.. Görmek ıstemem aşkı oyun hale getırdıklerını.. O dunyanın en guzel ve en gercek duygusunu bu kadar basıtlestırdıklerını göremem..

Yapamam ben .. Hesaplı kıtaplı, yalanlarla süslü, ambalajlara sarılmıs sözüm ona aşık rollerıne burunemem... Kendım böyle olduğum gıbı böyle ınsanların varlığına da tahammul edemem..

Demem o ki, sahte sevgılerle zamanımı boşa harcayacağıma 14 Şubat'ta kendıme olan askımı kutlarım yalnız basıma..
Aşka olan aşkımı kutlarım..
Aşka olan dürüstüğümü kutlarım..
Herkes gıbı olmadığım ıcın kendımı kutlarım...

Ama yınede ılla kutlanmalıysa "Sevgılıler Gunu" , O yanımda oturan, elimi tutan, alnımı öpen o "hayalin" yüreğinden öperek kutlarım ben 14 Şubat'ı..

Hiç yorum yok: