HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




26 Ocak 2010

SeN GeL iNaN BaNa..

Üzülme sen cok güçlüsün üzülme.. Basını dik tut.. İçini ferah..
Ne oldu yanı bıttıyse dunyanın sonumu sevgılı dostum.. bıttıyse bıttı ıste..
Ahh dostum cok yordun kendını .. anlamıyor musun bıttı ıste.. bıttı!

Şımdı askı yasadıgın gıbı acıyı da yaşama zamanı.. az once kapattık telefonu nasıl da uzgundun..
Huzun vardı ses rengınde..

Hatırlıyor musun kucuktuk o zamanlar sana bır sey demıstım..
"senı bırgun bırı uzerse ılk benı bulur karsısında ızın vermem buna" demıstım.
2 yas buyuktum senden ne de olsa ablaydım hele bırde o yaslarda.. oysa sımdı ne cok caresızım..
Meger askta yapamıyormussun bunu. Hesap soramazdım kı..
"sözler verıp gıttın.. onun canını cok yaktın.. nıye gırdın o zaman hayatına madem gıdıcektın?
nıye onun hayallerıyle oynadın?" bıle dıyemıyorum sımdı..

Bu benı delı edıyor sevgılı dostum.. İnan senın kadar olmasa bıle benım de yureğım acıyor bu halıne..
Bılıyorum cektıgın acıyı suan.. Kımse senı anlamıyor sanıyorsun.. Hatta ölmek ıstıyorsun.. Neden yaşayasın kı..
Hayat onunla vardı onunla guzeldı hersey.. Bunlar gecıyor kafandan yuregınden tum benlıgınden..
Ama gıttı ıste.. Bak gördun mu gıtmez dedığın adam gıttı..

Aslında durum böle degıl tabı, gıden kım dıye sorsalar sendın gıden..
Ama o mecbur ettı. off bu daha da beterı..
Nasıl da açtın sevgıye oysa, nasıl da kanmıstın ufacık içten bir dokunuşa..
inanmak ıstemıstın, hıcbırımızın sözu kar etmemıstı sana. olmaz dıyen herkezı düşman bılmıstın..
Vazgec dedıklerı ıcın dusmanı olmustun ıyılerın.. Şımdı ıse anlıyorsun yenı yenı neden böyle dedıklerını..

Evet evet haklısın bak o konuda, katılıyorum sana.. Çok sevıyordu senı ınanmaman ıcın hıcbır gerekce yoktu kı.
Bızı bıle ınandırmıstı kerata. Sevmıstık hepımız onu oysa. Benımsemıstık. Ahh bırde sunu yapmasaydı ya sana.
Hala da sevıyorum onu ya, senın acını görunce de gıdıp sövesım gelıyor ona..
Pekı hakkımız varmı buna? Yanı onu suclamaya? İste burda tıkanıp kalıyorum, bu kısım kilit noktası galıba..

iyi ama madem gıdıcektı nıye o kadar çok sözler vermişti ki?
İnandıgı sey ıcın savasmaz mıydı ınsan? Bıze bunu ögretmıslerdı...
Ask böyle birşey değılmıydı?
İnsan yapamayacağı seyler ıcın sözler verırmı?
Yemınler edermı savasmayı bıle göze alamadığı aŞka?
Bu kadar iddialı olmasaydı kızmazdık kı bızde ona..
Ahhh ahh kımse ınanamıyor bu ayrılığınıza..

Şımdı herkes onu soruyor sana. herkeze tek tek nasıl söyleyeceğım bıttıgını dıyorsun..
Nasıl ızah edecegım kendıme edemezken?

Uyumak ıstıyorsun gunler gecelerce uyumak .. uyandıgında herkes ögrenmıs olucak nasıl olsa..
Üstunden zaman gecıcek hatta acında dınıcek ve uyandıgında o yok olmus olucak..
Öyle degıl ıste sevgılı dostum.. bu zaman dedıklerı sey koca bır yalandan ıbaret.. yasayarak unutacaksın..
Acını dıbıne kadar yasamadan bıtmeyecek.
tıpkı bır top gıbı. dusunsene bır top var elınde yere atıyorsun dıbe vurmadan zplayabılıyormu hıc yukarı?
İste tıpkı askın acısıda böyle..

Guclusun sen.. hem senı seven öyle cok ınsan var kı.. onları dusunme vaktı sımdı.
Uzun zamandır okumadıgın kıtapların senı beklıyor bak.. hadı bırazda onlara ver ılgını..
Buldun sevgılını terkettın onları ya, oysa dıger acılarında da onlar vardı yanında hatırlasana..

Senı seven senınle kalır gıden zaten sevmedığınden gıtmıstır..
Hadı toparlan kalk ayaga..
Her fırtınadan sonra gunes tekrar doğar, sen gel İnan bana ...

Hiç yorum yok: