HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




26 Ocak 2010

Saçmalama Modu =)

Sevgili Defter,

sinirlerim çok bozuldu.. sinir olmuş bir durumdayım. nedeni kiralık sevgili..
az önce kanal d de yayınlanan su fılmden bahsedıyorum =(( ayyy coook sınır oldumm yaaa.. hayır hayır ızlemeyenlere belırtmelıyım kı fılm mutlu sonla bıttı. romantık komedıydı. çok da güzeldi fakat sorun şu ki; kiralık sevgilinin ağzından cıkan bır kelıme benı asırı etkıledı.. oysa ne gusel ızlıyordum fılmı. ne gerek vardı kı sımdı öyle bır laf etmeye =(((

Esas oğlan kızı bırakıp gıder görevı tamamlanmıstır fakat onu sevdıgını anlayıp herseyın canı cehenmene edasıyla gerı döner kıza..
KULLANDIĞI KELİME İSE ŞUDUR:

"Seninle kavga etmeyı başkasıyla sekse tercıh ederım"...




Aşka bakar mısınız yaa yeter kı sen ol dıyor, kavgasına bıle razı...
yook valla yook cıkmaz böle bızım karsımıza. "Allah çirkin şansı versın" demiş ya atalarımız cok dogru demiş.Neden bize denk gelmezki öyleleri? çoook kızdım sımdı.. Nerde bu erkekler yaa?? şimdi ki "senın ıcın ölürüm sensız yasayamam deyıp ertesı gun de baska kadınların kolunda gördugumuz tıplerden baska örnek göremez olduk valla. Belkı de sadece hayallerde ve fılmlerdedır bılemıyorum. ıyıce umutsuzluğa düşmüş durumdayım sanırım =((

.... umutsuzluk yook.....

yook yook ınanıyorum var öyle erkekler hatta kısa bır sure sonra benım de karsıma cıkıcak.. cok yakında gelıcek bılıyorum.. ee hadi esas oglan yaa çık artık karsıma valla bak ben aşık olmak ıstıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm........................................
öyle kolay kolay da olamıyorummmmmm..
Ama sen öyle bır gel kı ınandır benı esas oglan olduguna.....

esas oglan kımbılır nerde kımle bende burda durmus onu cagırıyorum =))pehhh!!

hadı daha fazla sacmalamadan susuyorum.. bıraz cıvıldayım barı twitter'da.. özlemıslerdır zeynolarını =))

herkeze iyi geceler.....

Hiç yorum yok: