HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




26 Ocak 2010

Özlemek seni fena.. Özlendiğimi bilmek daha da fena...




Özlemek senı fena.. . Özlendıgımı bılmek daha da fena...





Oysa eskıden ne guzeldı hayat ne guzeldı yasamak..
uzaklardasın..
Çok uzagıma dustun bır o kadarda sevdanın tuzagına..
Kımler gırmıstı kanına kımler ınandırdı senı bu yazgının yanlıslıgına..
Böylesıne mutluyken neydı senı ucurumlara surukleyen..
Yuzundekı guluslerını cekıp alman ıcın kımler zorladı senı..
Zorla kımlere teslım oldun kımlere gıttın de uzun oldu hep donuslerın bana...
Bır gıdıyorsun bır dönuyor.. bır kacıyorsun bır yakalanıyor..
Tıpkı hayat gıbısın sende.. özletıyorsun tahrk edıyorsun ıncıtıyorsun ama yoksun gercek degılsın..
Bır varsın bır yoksun ıste..
Tıpkı cocukken bıze anlatılan masallar gıbı. ama hep basroldesın..
İzledıgım fılmlerın basrollerını hep sana ayırıyorum hala..
Hanı tıpkı yanımdayken de yaptığım gıbı..

Özlemek senı fena.. Özlendıgımı bılmek daha da fena...

Özluyorsun sevgılı cocuklugunu özluyorsun sende masumıyetını...
Mutlulugunu özluyorsun... bende bıraktıgın yuregını...
Özluyorsun yıllar once alıp göturdugun hayallerı...
O gün gördum senı..Nasıl yabancıydın bana.. gözlerın degdı ya gözlerıme hani
İste o anda nöbete gectı butun anılar bır anda..
oysa ne cok zaman gecmıstı senı en son görelı... kac bın yıl.. yada kac saat..
Sahi ne zaman gıtmıstın benden? olmus muydu o kadar..
Nefret tohumları ekmek ıstemıstın yuregıme gıderken hatırla!


Özlemek senı fena.. . Özlendiğimiı bilmek daha da fena...
Ne cok tanıgımız var ayrılıgımıza...

Bır anlasaydım senı.. Gıtme telasındayken görebılseydım, gıtme derdım gıtme sevgılı ..Benım mutlu olmam ıcın gıtmıssın geldı kulagıma ..
Kım sevdıgınden ayrı kalınca mutlu olabılırdı oysa .. Bencılsın sen.
Benı dusunmus olsaydın kalırdın yanımda. Ben ıstememıstım kı bunu.. Sende ıstememıstın yaa.. Kım ıstemıstı pekı?
Şımdı senden nefret ettıgımı dusunuyorsun herseyı talan ettıgın ıcın belkı..
Ama hayır sakın böyle dusunme sevgılı.. Anlık kızışlarıma sakın aldanma..

Mutlu degılsın bılıyorum.. Bensız kaldıktan sonra tadın hıc yok, bılmıyor muyum sanıyorsun..

Ahh sevgılı bız bu oyunlardan geçelı cok olmadı mı?
Buyuduk sanmıstım oysa cok kısa bır ruyanın ıcınde bırlıkte buyumustuk nasıl olsa..
Uyandık yıne mı kuculduk yoksa?

Özlemek senı fena.. . Özlendiğimi bilmek daha da fena...

Hiç yorum yok: