HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




31 Ocak 2010

İÇimDeKi BoşLuK DeFoL ...


Neden karamsarım bugünlerde ben böyle? Neden geçmişe takıldım..

Oysa içimde hayata başlıyor olmanın heyecanı vardı büyüdüğümde..
Bir çok hayallerim, hedeflerim vardı.. Hayatın zor oldupunu söylüyorlardı evet ama içimdeki boşlukları doldurabilmem için kimse ne yapmam gerektiğini anlatmadı..

Nıye mutlu değilim bugünlerde ben?... Niye saçmalayıp duruyorum.. Neler oluyor bana? Nedır benı böyle huysuzlaştıran.. Alınganlığım çekilmezliğim karamsarlığım üstümde..

Ara ara olur her insana biliyorum ama insan onu böyle yapan nedenlerını bılır öyle değil mi? pekı ben neden onu bulamıyorum.. Hayatımdakı bosluk ne?

Hayat bence boslukları doldurabılme becerisi.. Sanırım ben boslukları doldurmada becerıksızım.. Bır bosluk var içimde.. Kocaman.. Benı yaralayan.. Durup durup kendını hatırlatan.. "Ben burdayım" dıye zaman zaman bağıran hatta isyan eden ..

Ben ondan kactıkca onu görmemezlıkten geldıkce o daha cok hırslanıyor sankı, benım karsıma cıkabılıcek her yolu denıyor.. Sevmıyorum senı içimdeki bosluk sevmıyorum.. Defolllllll !!

Hiç yorum yok: