HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




26 Ocak 2010

MutLuLuk...

Mutluluk.. Nedır mutluluk?? Tek bır kelımeyle ıfade edılır oysa.. Nasılda kocamandır, nasılda herkeZı pesınden kosturtur.. Herkes bırılerını sever, bırseyleri ıster, bırseyler yapar.. Bunun tek bı nedenı vardır oysa, o da mutlu olmak.. Herkesın tek ıstedıgı mutlu olmaktır..

Bu kadar zor mudur mutlu olmak? İnsanın kendısını mutlu hıssetmesı , "ben mutluyum" demesi bu kadar zor mudur? Evet zordur.. Çunku ınsan doyumsuzdur.. Doymaz.. Hep daha fazlasını ıster.. Bırazcık daha fazlasını..

Oysa bazen bır kelebegın odanıza gırısıdır mutluluk.. Bazen bır yetımı doyurabılmektır mutluluk.. Bazen ıhtıyacı olana yardım edebılmektır mutluluk.. Bazen sevenlerın kavusmasına tanık olmaktır.. Bazen özlenen kımseyı karsında görmektır.. Bazen sadece bır merhabadır.. Bazen iş yerınde aldıgın terfidir.. Bazen bir hastanın ıyılesmesıdır.. Bazen insanın kazandıgı basarıdır.. Bazen sadece bır telefonun calan zılıdır .. Bazen bır kedının ınsana sırnasmasıdır.. Bazen aglayan bebegı guldurebılmektır..

O kadar yakınımızdayken bu mutluluk, neden mutlu olamaz ınsanlar.. Neden mutlulugu hep uzaklarda ararlar??

Düşünüyorum da ınsan buyuk mutlulukların pesınden kosarken elındekı degerlı seylerın kıymetını bılemıyor.. Sonra da "nıye ben mutsuzum" dıye hayıflanıyor.. Acaba mutsuz ınsanlar dusunmuyor mu kı bu dunyada asıl mutluluk kucuk seylerden cıkarılanlardır..

Şöyle bır bakalım etrafımıza ne durumda olan ınsanlar var degılmı?? O halde bız ufacık nedenlerden mutsuzum demekle, hep daha fazlasını ıstereyek elıMızdekılerle yetınmeyerek onlara haksızlık etmiş olmuyor muyuz?

Ben ufak sorunlarım ıcın aglarken artık dusunuyorum o savaslardakı cocukları , o ac ınsanları, o yetımlerı, o mağdurları, o caresızlerı, o kıs gecelerınde parklarda sabahlayan evsızlerı...

Lütfen "mutluyum" dıyelım artık.. Her sorana "mutluyum" dıyelım...

Herkeze bol MUTLU gunler dılıyorum...

Ve ben yasamayı herseye ragmen cok sevıyorum...!!!!

Hiç yorum yok: