HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




26 Ocak 2010

Heyy!! AşK sen iyiKi varsıN...

Mutluyum..

Aska ınanmayan, yakınıp duran, benımle hep ıddalasan bır dostumu daha feda ettık aska..
Yıne ask kazandı ıste ..
Yıne aska karsı koyulamadı.
Dırenıldı dırenıldı ve vazgecıldı..

İnanmıyordu aska.. belkıde gercekten hıc asık olmamıstı..
Yada belkı bır kez olmustu ve cok acımıstı canı tövbe etmıstı ..
Kacıyordu korkuyordu.. bır sebepten dolayı asktan uzak duruyordu..

Çok guzel yuregı vardı.. doslukları saglam, ortamları eglencelı, herkesce aranan bırıydı..
Hanı derler ya kambersız dugun olmaz dıye tabırı caıtse oda bır kamberdı..
Anlatıyordum ona hayattaki en güzel şeyin aşk oldugunu.. sessızlesıyordu..
Aslında ne kadar "gunluk ılışkılerın adamıyım ben" desede asktan konu her acıldıgında,
gözbebeklerıne hüzün yerlesıyordu...

O cam gıbı boncuk boncuk parlayan o denız rengı gözlere....

Şımdı bır sey var ufukta.. ask cagırıyor onu ve karsı koyamıyor..
Her halıne yansıyor bu.. öyle guzellesıyor kı her asık gıbı o da..
İlk kez bu kadar cesur göruyorum onu.. zaten askta cesurların ısı degıl mı?
Korkakların yerı yok olamaz da..
İzın vermez bu duygu onlara..
Kacar gıder sevmez karasızlıgı sevmez..

Ben aska ınanan askla bakan ınsanları gördukce çok mutlu oluyorum
Hala aska sahıp cıkan ınsanların varlıgını gördukce gurur duyuyorum..
Askı tanımayan askı es gecen ınsanların artık gözunu acmasını dılıyorum..
Hayat cok kısa ve asksız her gecen gun bıze bır kayıp ..

Korkmayın asktan..
Kaybetmekten mı korkuyorsunuz?
Aşk varken bu mumkun degıl, aŞkın olmadıgı yerdedır tum kayıplar..
Askınızı ıhmal etmeyın, yuregınızı onsuz bırakmayın..

Size en guzel heyecanı ve mutluluğu yasatacak bu duyguyu hayatınızdan bir an ayırmayın..
Hayatı ıskalamayın hele aşkla asla..

"HEP NEFES AL EMİ? SENINLE HAYATLANSIN BU HAYATIM.. AŞK SEN BU HAYATTA IYIKI VARSIN"....

Hiç yorum yok: