HoŞgELdiNiZ !!!!







Zeyno'nun Defterine Hoşgeldiniz =))




26 Ocak 2010

HaYaT Mı? KaRmAşIk Mı? HıMm!


Hayatı çok karmasık bulduğum doğru. Hayatın o kadar da karmaşık olmadığını bilmeme rağmen. Keşke o vurdumduymaz, hayatı sorgulamadan geldıgı gıbı yaşayan kişilerden olsaydım. Onlar hıcbırseye sasırmazlar. Çok mutlu olmazlar ama cok üzülmezler de. Onların keskın tavırları yoktur hayatta. Aslaları yoktur mesela bır olay karsısında. Güzel bır sey güzeldir onlar ıcın, benım ıcın cok guzelken mesela.

Ben, ya cok mutluyumdur ya cok mutsuz. Bır şey benım hayatımda ya vardır yada yok..
Ya sevıyorumdur yada sevmıyorumdur ortası yok..
Keskındır benim çizgilerim ve kafa tutarım hayatın beğenmediğim taraflarına..

En dipte yasarken acılarımı, en tepede yasarım ben mutluluklarımı..
Hayat sanıldığı kadar karmaşık değildir biliyorum.
Ama ben hayatı hala karmaşık buluyorum...

Hiç yorum yok: